Klantenservice

Bestellen

Geen orderbevestiging ontvangen

Als je een uur na een bestelling geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kijk dan eerst in je spamfolder. Hoewel dit niet de bedoeling is, kan het gebeuren dat de bevestiging in je spamfolder terecht komt. Neem contact met ons op indien je de mail ook daar niet kan vinden. Vermeld daarbij je volledige naam en de items die je hebt gekocht, zodat we kunnen controleren of je bestelling binnen is gekomen. In de meeste gevallen is er sprake van een typefout in het e-mailadres. Dit kunnen we meteen corrigeren, waarna je de orderbevestiging alsnog ontvangt.

Veilig bestellen

Bij ons winkel je altijd in een beveiligde omgeving. Deze beveiligde omgeving herken je aan het (groene) slotje in de adresbalk van de pagina. Al jouw persoonlijke gegevens worden veilig bewaard. Daarnaast worden je gegevens nooit verstrekt aan derden.

Bestelling volgen

Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om een account aan te maken. Om je bestelling te kunnen volgen is het noodzakelijk om tijdens het bestelproces een account aan te maken.

Annuleren

Neem zo snel mogelijk contact op indien je je bestelling wilt annuleren. Indien je bestelling nog niet verzonden is annuleren we deze direct. Als de bestelling al verstuurd is mag je hem altijd binnen 30 dagen terugsturen om te ruilen of retourneren. No questions asked.

Overige vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Betalen

Veilig betalen

Bij ons winkel je altijd in een beveiligde omgeving. Deze beveiligde omgeving herken je aan het (groene) slotje in de adresbalk van de pagina. Al jouw persoonlijke gegevens worden veilig bewaard. Daarnaast worden je gegevens nooit verstrekt aan derden.

Betaalmethoden

Bij Gentlemanclub kan je betalen met iDEAL, creditcard (MasterCard, VISA, American Express), PayPal en bankoverschrijving.

Terugstorttermijnen

Heb je item(s) retour gestuurd naar Gentlemanclub? Voor iedere betaaloptie staat een maximale terugbetalingstermijn van 5 werkdagen. Al onze terugbetalingen worden uitgevoerd binnen deze termijn.

Overige vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Bezorging

Bezorging

De meeste bestellingen worden verzonden als PostNL brievenbuspakje of gewoon pakket. Voor een brievenbuspakje hoef je niet thuis te blijven, deze kan door een (standaard) brievenbus. In beide gevallen staat in de bevestigingsmail een Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen.

Pakbon en retourformulier

Omwege het milieu printen wij geen pakbon of retourformulier, deze wordt dan ook niet bij een bestelling geleverd. Een kopie van de pakbon kan altijd geprint worden via je account. Een retourzending meld je via dit retourformulier.

Overige vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren. Bij Gentlemanclub heb je het recht om jouw aankoop binnen 30 dagen retour te sturen. Binnen de termijn van 30 dagen mag je jouw aankoop bekijken, passen en beoordelen zoals je in een fysieke winkel gewend bent.

Kom ik in aanmerking?

Controleer eerst of jouw aankoop in aanmerking komt voor retourneren:

  • Het product moet ongedragen en onbeschadigd zijn.
  • Alle tags dienen nog te zijn bevestigd aan de item(s).
  • Jouw retour moet binnen 30 dagen na ontvangst bij ons binnen zijn.
  • Je retour is vóór verzending aangemeld via dit retourformulier. Niet aangemelde retourzending worden niet in behandeling genomen.
  • Heb je een item beschadigd ontvangen? Neem dan direct contact met ons op.

    Hoe kan ik een bestelling retour sturen?

    Je kan jouw retour versturen met PostNL. Hiervoor zijn twee mogelijkheden.

    Optie 1: Breng je pakket naar een PostNL servicepunt en vraag de baliemedewerker om je bestelling als brievenbuspakje te versturen (€3,95).
    Optie 2: Breng je pakket naar een PostNL servicepunt en vraag de baliemedewerker om je bestelling als pakket te versturen (€6,95).

    Let op! Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte zendingen niet terugbetaald. Versturen van brievenbus post is altijd op risico van de verzender.

    Terugbetalen

    Als we jouw retour hebben ontvangen en verwerkt ontvang je binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug via de betaalmethode van aankoop.

    Overige vragen

    Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Ruilen

Heb je jouw aankoop ontvangen en blijkt dat je de verkeerde maat hebt besteld? Geen probleem dit kan gebeuren. Je kan jouw bestelling altijd binnen 30 dagen ruilen. Volg hiervoor de onderstaande stappen.

Kom ik in aanmerking?

Controleer eerst of jouw aankoop in aanmerking komt om te ruilen:

  • Het product moet ongedragen en onbeschadigd zijn.
  • Alle tags dienen nog te zijn bevestigd aan de item(s).
  • Jouw retour moet binnen 30 dagen na ontvangst bij ons binnen zijn.
  • Je retour is vóór verzending aangemeld via dit formulier. Niet aangemelde retourzending worden niet in behandeling genomen.
  • Voldoet jouw omruilverzoek aan al deze eisen? Dan kan je verder met het retouren van jouw aankoop. Geef op dit retourformulier aan dat je jouw item wilt ruilen in een andere maat/kleur. Vergeet hier niet bij te vermelden welke kleur of maat je wil ontvangen. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, wordt op dat moment gekeken door onze orderverwerking of jouw gewenste maat / kleur op voorraad is. Als dit het geval is, wordt dit item kosteloos naar je verstuurd. Je ontvangt dezelfde dag nog een bevestiging van onze orderverwerking dat jouw bestelling onderweg is. Als blijkt dat jouw gewenste maat niet op voorraad is, ontvang je hiervan een bericht.

    Let op:

    • Wij ruilen geen aankopen om voor andere artikelen dan jouw origineel bestelde item(s). Wil je liever een compleet ander item ontvangen, dan zal je jouw aankoop retour moeten sturen en deze opnieuw moeten bestellen in de webshop. Wij zullen dan overgaan tot terugbetaling van jouw aankoopbedrag.
    • Retourneren via PostNL duurt 1-3 werkdagen.
    • Overige vragen

      Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!

Klachten

Klacht melden

Als je een klacht hebt proberen we snel mogelijk samen een passende oplossing te vinden. Helaas kan het voor komen dat een item niet in orde blijkt te zijn, wij begrijpen hoe vervelend dit is. Dien in dit geval een klacht in bij de klantenservice via het contactformulier. Vermeld de aard van je klacht en het ordernummer, wij zoeken dan zo snel mogelijk naar een passende oplossing.

Overige vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op!